Thursday, September 15, 2016

2 Produk Shaklee Kegemaran Saya dan Saya Ambil Hari-hari


Vitamin C adalah vitamin shaklee pertama saya beli pada 2012.
.
Sejak makan Vitamin C, gusi dah tak berdarah. 
Dah tak ambil panadol bila rasa nak demam dan sakit kepala. 
Ambil 2-3 bj bila rasa pening-pening. 
.
Ostematrix mmg rakan karib saya.
Dah lama tak sembelit lepas start ambil ostematrix. ðŸ’œ
.
Banyak lagi vitamin yg saya ambil.
Lebih 10 jenis. Tapi bukan semua ambil hari hari.
.
Saya tak risau ambil shaklee sbb dia semulajadi.
Memang ada kajian klinikal utk setiap produk.
Syukur dapat jumpa shaklee.
Dah lama cari supplemen utk tambah tenaga dan kekal sihat.
.
Kepada yg ingin Vitamin Shaklee, boleh pm saya. 
Pengalaman hampir 4 tahun ambil shaklee mungkin dapat bantu anda pilih vitamin terbaik utk anda.
.
Wassap 019-3816167
💪💪💪
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...