Thursday, September 15, 2016

First Aid Kit Dari Produk Shaklee Yang Sentiasa Ada Di Rumah


First Aid Kit utk demam
====
5 produk ni akan saya cari dulu bila rasa nak demam, atau badan anak rasa dedar


Untuk saya
Vitamin C + Garlic + Nutriferon
.
Untuk Anak
Vitamin C chewable + Nutriferon + Omega Guard
.
Kebiasaannya demam mungkin disebabkan penat dan cuaca yg tak menentu.
Jadi produk produk ni boleh boost imun badan.
Alhamdulillah berkesan.
.
Jika ia masih berlarutan, saya tetap pilih untuk dapatkan rawatan doktor dan dapatkan ubat juga terutama untuk anak.
.
Alhamdulillah, bagi saya, dua biji vitamin C memang rutin harian.
Anak-anak adalah motivasi, jika saya demam dan sering tak sihat, serba sedikit mereka akan terabai.
.
Syukur Allah kenalkan dgn Shaklee.
Syukur, Allah beri sihat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...