Friday, September 16, 2016

"Masa Itu Baru Saya Sedar, Inilah Kegembiraan Sebenar.."


This is the moment!
.
Masa awal buat Shaklee, saya tak ada target jelas.
Buat part time suka-suka. 
.
Kalau dapat bonus tinggi, Alhamdulillah.
Kalau rendah, ok aje.


Sehingga satu ketika dapat penginapan Free Shaklee bagi lepas performance bagus tahun sebelumnya.
Penginapan dalam negara hotel 5bintang.
Kalau bayar sendiri, boleh cecah 4 angka gak
.
Ada satu moment tak boleh lupa tengok anak gembira lompat atas katil.
Gembira sangat.
Tak sedar, air mata bergenang.
.
Masa tu baru sedar, rupanya ni adalah kegembiraan sebenar.
Jauh lebih puas hati dari dapat bonus 4 angka setiap bulan.
.
Masa tu baru rasa berbaloi sengkang mata tengah malam.
Masa tu baru rasa berbaloi balik rumah pukul 7 lebih hantar barang shaklee
Masa tu baru rasa berbaloi berdepan rejection hampir setiap hari
.
Inilah Big Why saya
Mission nak jadi Working At Home Mother masih belum direstui, tapi ia bukan penghalang
Saya masih boleh berkhidmat sebagai pensyarah, kerjaya idaman saya dari kecil.
Tetapi masih boleh capai impian bercuti dan mencipta kenangan bersama anak-anak
Shaklee memang sangat membantu.
.
Syukur berjumpa dengan Shaklee.
Semoga setiap impian untuk menggembirakan orang lain tercapai melalui Shaklee.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...