Thursday, September 15, 2016

Produk Shaklee Yang Sentiasa Ada Dalam Beg Tangan Saya

Produk Apa Yang Sentiasa Ada dalam Beg Tangan Saya
=====
.
Produk yang bantu saya kurangkan stress
Produk yang bantu saya kurangkan sakit kepala
Produk yang bantu saya kekal cergas.
.
Ya.
Vitamin C.


Ia dah lama menggantikan panadol bagi saya.
Setiap kali saya rasa pening, sakit kepala, saya akan telan 2 biji.
Tak risau sebab dia semulajadi.
Alhamdulillah, tak lama lepas tu, badan kembali pulih.
.
Saya simpan dalam bekas kecil untuk saya bawa ke mana-mana.
Mudah dan berbaloi. Bila-bila masa boleh makan.
.
Ostematrix dan Carotomax pun part of produk yang sentiasa saya bawa. Bantu kuatkan imun badan supaya sentiasa sihat.
.
Semua orang keliling saya, penting bagi saya
Maka, masa-masa untuk membahagiakan mereka cukup berharga.
Sebab itu saya pilih Shaklee.
Pilih untuk kekal sihat dan membahagiakan orang lain.
Alhamdulillah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...